donderdag 6 oktober 2016

Remember September

Opeens is het oktober.
De afgelopen weken zijn omgevlogen met leuke en minder leuke dingen.
En vooral met weinig, of beter gezegd, geen blog berichten.
De hele #30dayblogchallenge is daarmee ook uit het systeem geraakt.
Was er nog een onderwerp waarover je graag een blog had gelezen? Laat het me weten!


Wat waren dan die dingen dan waardoor ik niet aan bloggen toekwam?
















  • Een weekje Kreta > zeker niet het mooiste eiland van Griekenland, maar we hadden er een heerlijke week.
  • Een week cursus/studie > Informatiemanagement
  • Hoge prio's op werk.
  • Hele zaterdag kleding shoppen, want een chique diner op de planning dus een jurk voor mij en pak voor zoon > pft... en na die dag ging ik nog een avond winkelen want ik had het idee dat de gekochte jurk misschien toch niet voldoende was, kon toen niets anders vinden en uit frustratie kocht ik vervolgens een veel te dure en  onnodige maar oh zo gave Michael Kors clutch.
  • Het 21-diner van jongste zoon.
  • De Dam tot Dam loop > deze liep ik dan uiteindelijk niet zelf, maar vanwege de sponsoractie voor de KNGF wel mijn vervanger de hele dag gesteund. En dan hebben we het maar verder niet over de stress die ik had vanwege het niet zelf kunnen lopen.
  • Bridget Jones Baby > hoewel ik een leuke avond uit had met een vriendin, vond ik de film zelf niet zo bijzonder hoor (Patrick D is dan wel weer heel oké)
  • Mud Masters Biddinghuizen > wat een geluk dat het zo mooi weer was, wat een leuk evenement maar: eens en nooit weer (die Flyer en Execution  waren bijna mijn dood)
  • Hele week ziek > een letterlijk verstoord evenwicht liet mij een aantal dagen voornamelijk liggend op de bank doorbrengen
  • Abonnement op Netflix > oh wat heerlijk al die series en films. Ja ik weet het, ik begin er rijkelijk laat aan, maar beter laat dan nooit toch?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten