maandag 24 oktober 2016

Hoe ziet mijn dag eruit?

Werken is best leuk, wel jammer dat er zoveel vrije tijd in gaat zitten. Aangezien ik 5 dagen per week aan het werk ben, laat ik je voor #30DayBlogChallengeNL zien hoe zo'n dag er uit ziet.

De wekker gaat ergens tussen 06.30-07.00 uur.
De dag begint altijd met een grote café con leche en de IPad voor het laatste nieuws op social media.

Lunch en tussendoortjes maken: koolhydraatarm eten vergt altijd wat georganiseer (en bakjes!)

Belangrijke keuze van de dag: ga ik met de auto of met de scooter?
Scooter betekent meer kleren!

Vandaag ga ik met de auto en als eerste ga ik naar het kantoor in Hilversum.
Hier heb ik geen vaste werkplek maar dat is geen probleem dankzij deze Surface Pro.

Na diverse besprekingen terug naar het kantoor in Baarn.
Hier heb ik wel een vaste werkplek en hoewel het eigenlijk niet mag, heb ik er wat persoonlijke frutsels neergezet. Maakt het werken toch net iets gezelliger!

Na het werk (zo rond 17u) moet ik soms boodschappen doen en koken, de andere keer is alles al klaar bij thuiskomst. We eten doordeweeks vroeg, Lief werkt bijna altijd savonds en vertrekt rond 18.30uur.
Na het eten doe ik klusjes (de hond en kat eten geven, de was doen, iets lekkers maken, administratie bijhouden, sporten) of gewoon helemaal "niks": wat lezen, haken, what's appen of tv kijken.
(de bruine bergjes op de foto zijn overigens zelfgemaakte pindarotsjes)

 

Mijn nieuwe verslaving op dit moment is Downton Abbey op Netflix kijken.

 Rond 22.30 a 23.00 ga ik weer te bed. Weltrusten!


Zo, dat was het dan ;-)

Hoe spannend ziet jouw (werk)dag er uit?

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten