donderdag 11 augustus 2016

Van alles en nog niks


Over sommige onderwerpen van de #30DayBlogChallengeNL kan of wil ik geen heel blog schrijven. Dus bij deze de onderwerpen 5, 8, 9 en 10 in een verhaal gepropt.

Drie beste of slechtste gewoontes en eigenschappen
Deze blogvraag deed mij erg denken aan mijn gedane opleidingen enzo. Had ik geen zin in om over te schrijven en dus volsta ik met 6 (eigenaardige?) gewoontes te delen met jullie:
  • Ik eet nooit de harde kosten/buitenrand van een pizza.
  • Van een stroopwafel eet ik eerst helemaal rondom de buitenrand en dan pas het midden.
  • Ik doe bijna een dag over mijn koffer inpakken als ik met vakantie ga.
  • Ik houd me altijd keurig aan de maximale toegestane snelheid. Ik ben sowieso wel braaf wat betreft regels en afspraken enzo.
  • Ik kan huilen om niks, om Toy Story, een kleuterklas die zie ginds komt de stoomboot zingt, als er iemand lelijk doet tegen mijn kind, als een collega verteld dat "ze" zwanger zijn, om een prachtig mooi strand op Leros.
  • Ik raak in de stress van blauwe belasting post op de mat.
Gênante momenten
Ook hier geen smeuïge details. Ik weet het ook niet zo goed.  Ik probeer afgaan te voorkomen denk ik. En aangezien ik wat voorzichtig ben aangelegd gebeurt me ook niet zo snel iets gênantst. Of ik heb het gewoon allemaal geblokt, dat kan ook haha.
 
Vijf bloggers die ik volg
ehhhh.....  ik volg er 181.
Gelukkig schrijven ze niet allemaal iedere dag een blog.

Als ik de loterij win, dan...
Wil ik  minder werken en veel reizen met Lief!
En de drie boys geld geven zodat ze een eigen huisje kunnen kopen, als starter is de huidige woningmarkt zo lastig tegenwoordig.
Oh en verder wil ik dan wel een huis met een zwembad EN tennisbaan EN een woonkeuken EN een grote tuin (met tuinman) en een camper wil ik ook  :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten