dinsdag 30 augustus 2016

Labels

Ik heb een gloeiende hekel aan (was)labels in mijn kleren. Ze prikken en schuren. En het ziet er stom uit zo'n label bungelend uit je shirt of erg zichtbaar in de zijnaad van een doorzichtige blouse.
Ik knip die dingen er dus altijd onmiddellijk uit.

Ik beken bij dezen: labels bij anderen storen mij ook. Ik moet me bedwingen om niet bij wildvreemden het spul naar binnen te vouwen of beter, met een schaar aan te komen zetten.
In de zomer heb ik het zwaarst: ik gruwel van zwembroeken en bikini's waar die grote witte vlaggen uithangen. En geloof me.... Dat zie ik echt heel vaak.

Kijk allemaal eens goed, dit ziet er toch niet uit:

Dus help mij met de strijd tegen de witte waslabels, dan hoef ik mij volgende zomer niet meer te storen aan het uitzicht vanaf mijn zonnebedje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten